Monday 11 August 2014

TRY TO CONCEIVE..?

Assalamualaikum readers..:)

Hari ni nak share salah satu kegunaan EPHYRA..!

Ya, 
Ephyra bermanfaat untuk sesiapa yang sedang Try to conceive.  
Ini bukan omong kosong ya..:) 
Dah ada testimoni tentang berjaya hamil ni!


Ya, saya tahu, pasti ada yang terfikir,
TAKKAN SEMUDAH MINUM EPHYRA?

'Kes' org TTC ni ade banyak jenis, ye tak?
So yang mana satu yg dapat dibantu Ephyra..?
[Dengan izin Allah semestinya]

Saya dulu salah sorang dari kalangan Try to conceive juga..
Hampir 2 tahun
[masih sekejap utk sesetengah org, saya tahu..:)].

Tapi still considered as Try To conceive gak kannn?
Waktu tu, saya sempat minum pati delima, jumpa pakar [Dr Hamid Arshad]
Buat HSG, mkn clomid, berurut 2-3 tempat, berpantang coffee, dan beberapa lagi yg ringan-ringan & ringkas2. 
Tak sampai lagi level IUI & IVF pon lagi [Alhamdulillah]

And 

Alhamdulillah. 
Direzekikan pregnant sebelum cecah 2 tahun kawin.
tapi saya tak jumpa Ephyra lagi masa tuh.
So saya bukan testimoni ephyra ya..;p
[tak baik tipu..;p]


Tapi apa yang saya nak cerita,
saya memang mengalami masalah hormon tak stabil sehingga period saya tak teratur.
Dan ini salah satu faktor kita susah nak conceive, kan?


So,
this is how Ephyra helps us!

Ephyra membantu mengstabilkan hormon,
and 
buat period kita teratur,
and
senang la nak plan kan?:)

[Sambil-sambil stabilkan hormon, boleh la guna Ovulation calender, termometer & buat BBT korang k?:)]


Kadang-kadang, Allah memang nak kita usaha pelbagai cara,
sampai kita tak tahu cara mana yg sebenarnya membantu kita conceive,
SEBAB
bukan sesuatu cara tuh sebenarnya yang buat kita berjaya conceive,
TAPI ALLAH.:)

LETAKKAN PERGANTUNGAN KITA KEPADA ALLAH 

Thats how it works!


In my case,
Ya, sila percaya!:)
It helps me utk buat my period consistent.
Alhamdulillah.


So, bagi sesisapa yang baru nak mulakan langkah awal TTC,
[Terutama yang period tak stabil]

Ephyra Is AN OPTION ya..:)


Sesiapa yang dah almost give up TTC,
& just nak teruskan TTC rileks-rileks saja,
pon boleh cuba ephyra..:)

berminat untuk cuba???


WHATSAPP 0126970980 
WHATSAPP 0126970980
WHATSAPP 0126970980

Salam kenal,
Marr.









No comments:

Post a Comment